sâmbătă, 3 decembrie 2016

BOMBĂ: Polonezii ATACĂ BANII românilor. NU MAI POT FI OPRIŢI!


Iubitorii de cumpărături vor avea parte de branduri noi în mallurile româneşti, pe termen scurt, o mare parte a acestora fiind cu origini poloneze, însă mai trebuie să aştepte după conceptele americane, spun brokerii Colliers International, citati de capital.ro.

Brandurile poloneze, active deja în număr tot mai mare pe piaţa românească de retail, vor continua să îşi facă simţită prezenţa prin nume noi. Acestea vor să se extindă în România după ce au ajuns la saturaţie pe piaţa din Polonia. Printre cele mai cunoscute branduri poloneze cu magazine în România se numără Reserved, Mohito, Cropp, House, CCC sau Pepco.

Pe de altă parte, românii trebuie să mai aştepte după brandurile americane şi engleze TK Maxx, Primark sau Toys ”R” Us, care, cel mai probabil, vor amâna decizia de extindere până la un nou ciclu economic.

Pentru anul viitor, volumul de spaţii comerciale care va fi pus pe piaţă este estimat la 180.000 mp, accentul fiind pe oraşele din ţară, unde se construiesc o serie de parcuri de retail: Shopping City Satu Mare (18.000 mp) şi Prima Shops Oradea (10.000 mp), precum şi extinderi ale proiectelor existente Shopping City Sibiu (16.900 mp) şi Shopping City Galaţi (27.000 mp).

Anul acesta pe piaţa din România au fost finalizaţi peste 200.000 mp de spaţii de retail, fiind anul cu cele mai multe livrări după 2009. Aproximativ jumătate din volumul livrat a fost în Bucureşti, unde stocul de centre comerciale a ajuns la aproximativ 1,16 milioane mp, dintre care aproape 40% se află în sectoarele 2 şi 3, care au devenit cele mai aglomerate din punct de vedere al stocului.
loading...

0 comentarii: