Aproape toate sectoarele de afaceri trebuie să decidă cât trebuie să cheltuiască acum pentru SEO. Deoarece un marketing online solid este o necesitate obiectivă pentru a supraviețui într-o lume orientată spre web.
Articolul de pe Digital Metrics legat de prețuri conține extrem de multe informații prețioase, foarte bine structurate, încât ar trebui ca să fie citit cu atenție de către toți aceia care doresc să aibă o imagine clară despre cât costă o campanie SEO eficientă.
Există aici, pe blogul Digital Metrics, o listă cu nouă factori ce influențează prețul final al unui astfel de proces complex prin care se dorește promovarea în mediul online al unui brand ori strict a unui serviciu sau produs printr-o companie SEO.
Potențialii clienți ar trebui să urmărească cu atenție aceste elemente și apoi să verifice dacă ceea ce doresc se potrivește cu ceea ce trebuie făcut pentru obținerea rezultatelor visate.
Bugetul disponibil este un criteriu important, în funcție de care se pot analiza, după caz:
– prețurile SEO bazate pe cuvinte-cheie;
– prețurile SEO bazate pe proiecte:
– plata cu ora pentru diferite servicii SEO.
Specialiștii în optimizare online subliniază totuși că este nevoie de minim șapte activități dintr-un proces de promovare SEO performant:
– cercetarea și alegerea cuvintelor-cheie pentru o campanie specifică;
– un audit on page complet (tehnic și de conținut);
– un audit off page care să includă profilul de link-uri;
– realizarea unui profil de link-uri bine structurat;
– o monitorizare în timp real a campaniei SEO respective;
– ședințe periodice de consultanta SEO cu persoana implicată în proces;
– o raportare lunară detaliată a rezultatelor obținute.
Agențiile SEO oferă de obicei patru metode de plată la serviciile de bază:
- Plata lunară.
Clienții plătesc un abonament pentru serviciile comandate listate în fiecare lună. Este modelul cel mai utilizat pentru a asigura cea mai bună rentabilitate a investiției în SEO. De obicei, sunt incluse într-un abonament standard servicii de cercetare a cuvintelor cheie, îmbunătățirea conținutului site-ului, comunicatele de presă și rezultatele analitice generale.
Suplimentar, se pot solicita și alte servicii de optimizare, ce se plătesc separat.
- Servicii contractate la preț fix
Orice agenție SEO bună vinde și pachete de servicii uzuale, dar și servicii particularizate pe bază de contract cu prețuri separate. Serviciile oferite pe bază de abonament sunt de obicei afișate împreună cu prețurile (tarifele) lunare pe site-ul de prezentare.
- Prețul bazat pe proiect
Prețul variază funcție de complexitatea proiectului. Deoarece există o mulțime de tipuri de proiecte SEO, există și o mulțime de prețuri disponibile.
- Plata pe ora de consiliere SEO.
Fetiți-vă ce aceia ce promit prea mult într-un timp foarte scurt!
Unele tactici SEO pot obține rezultate rapide, dar devastatoare pe termen mediu și lung.
Google explorează și pedepsește dur aceste tehnici neloiale și poate dura luni întregi pentru a repara pozițiile pierdute astfel.
Gândiți-vă la SEO ca pe o investiție pe termen lung. Campaniile agresive se pot face uneori pentru anumite produse ori servicii, dar cele mai eficiente rezultate SEO se bazează pe strategii ce se dezvoltă pe termen mediu și lung.
Valoarea reale ale serviciilor SEO este adesea neobservată în primele câteva luni. Ele apar mult mai târziu.
Pe măsură ce se modifică SEO, clasamentele dvs. se vor schimba și ele. Clasamentul site-urilor necesită un control constant pentru a păstra bine ceea ce s-a câștigat și a învinge concurența corect, prin tehnici specifice.