Critic National

Avantajele advertorialelor seo

Daca pana acum te-ai concentrat in campaniile seo doar pe optimizari off-page si on-page axate in principal pe partea tehnica a procesului de optimizare pentru motoarele de cautare, de acum inainte trebuie sa iei in considerare si continutul ca atare. Continutul trebuie optimizat cu grija pentru a nu avea rezultatele inverse si pentru a nu atrage atentia Google intr-un mod negativ.

In loc sa tot folosesti cuvinte cheie foarte multe in toate articolele pe care le postezi pe un blog poti sa le inlocuiesti cu articole seo de tip advertorial cu link-uri contextuale, adica link-uri catre x site puse pe cuvinte cheie targetate corect.

Cu un advertorial special gandit pentru online si pentru campania seo poti avea trafic mai bun si vanzari in crestere cu niste costuri mult mai mici. Articolele pentru seo de tip advertorial au continut util, raspund la niste intrebari, sunt convingatoare, valoroase, bine documentate.

Este important sa avem advertoriale seo scrise doar de specialisti cu experienta care se orienteaza in redactare in functie de cuvintele cheie primite, sa fie bine structurate si usor de citit, cu informatii actualizate si de interes. Informatiile prezente intr-un advertorial sunt transmise cat creativ si intr-un mod concret.

Scopul final al advertorialelor seo sau al articolelor seo este unul clar, pozitia cat mai buna in rezultatele returnate la cautari dupa anumite cuvinte cheie. Un advertorial seo va fi calea cea mai simpla spre adresarea directa catre un public tinta bine definit, catre definirea unui brand online si catre o indexare mai rapida a anumitor pagini.

Este mai usor sa ai un link building de calitate prin intermediul advertorialelor pentru seo, poti posta oricat de multe articole seo interesante in diverse locuri de pe Internet, nu e neaparat sa le ai doar pe blog.

Advertorialele seo devin foarte utile si atunci cand esti la inceput de drum cu afacerea din online si vrei ca lumea sa afle de tine cat mai repede. La orice cautare dupa cuvintele cheie incluse in advertoriale site-ul respectiv va aparea in rezultate si utilizatorii il vor vizita dupa ce vor citi articolele pentru seo. De la simpli utilizatori cei care vor accesa link-urile din advertorialele seo vor deveni clienti care vor interactiona cu brandul si cu produsele si vor lua decizii de cumparare mai rapid.

Spre deosebire de optimizarile clasice, care se bazeaza doar pe partea tehnica si pe cat mai multe cuvinte cheie, cele axate si pe advertoriale seo vor avea rezultate mai bune pe termen lung, articolele vor ramane pe site-urile unde sunt postate si vor fi accesibile oricand, chiar si din arhivele online.

Cu cat vei avea mai multe accesari pe respectivele articole seo cu atat vei avea si o vizibilitate a brandului mai buna si o incredere in crestere atat din partea Google, cat si din partea utilizatorilor potentiali clienti.

loading...

Add comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.