Dan Petrescu s-a plâns de transferuri și în Bulgaria: „Ăsta e marele minus al CFR-ului! Lotul e foarte subțire!” + Critică prezența fanilor în tribune: „Nu e corect!”

CFR Cluj începe campania europeană cu un meci pe terenul celor de la ȚSKA Sofia. Dan Petrescu s-a plâns la conferința de presă de lotul ardelenilor și spune că decizia ca fanii bulgarilor să fie în tribune nu este una corectă.

ȚSKA Sofia – CFR Cluj se joacă joi, de la 19:55, și poate fi urmărit la TV pe Digi Sport, dar și în format LIVE TEXT pe ProSport.ro.

Dan Petrescu crede că fotbalul bulgarilor este în acest moment cu mult mai valoros decât cel românesc. Antrenorul a primit totuși o veste foarte bună din partea lui Claudiu Keșeru. Dan Petrescu s-a plâns de transferuri și în Bulgaria și critică prezența fanilor în tribune „Nu avem nicio problemă de lot, toți sunt valizi. Sunt doar doi jucători incerți, vom vedea. Nu are rost să spun cine sunt. În mare, echipa o știu, dar trebuie să treacă ultimul antrenament și o să mă decid. Nu pot să comentez ce a zis antrenorul lui ȚSKA, el poate să declare ce vrea. Sezonul trecut e sezonul trecut. Între timp, am pierdut ceva jucători, jucători importanți. Ăsta e marele minus al lui CFR în momentul de față. Din păcate, campania noastră de achiziții nu a fost așa de bună ca a celor de la ȚSKA, care au luat nouă jucători. Lotul nostru e foarte subțire acum. Noi am avut obiectiv să ne calificăm în grupele Europa League, dar acum să vedem, va fi greu în condițiile actuale. Mi-a plăcut ce am văzut la ȚSKA, cred că au șanse foarte bune să se califice mai departe. Ei au jucători de la Watford, de la Nancy… noi am luat de la… Pe Roma îi știu foarte bine, dar nu îi cunosc deloc pe cei de la Young Boys. Dacă ȚSKA a bătut pe Basel așa ușor, mă gândesc că poate să îi bată și pe Young Boys. Cum a zis și Alex Chipciu, Bulgaria ne-a luat-o înainte. Au două echipe în Europa League, nu știu când noi vom avea iar două echipe în Europa. În aceste meciuri, nu cred că jucătorii au nevoie de prea multă motivație, cum au (…)

cititi articolul complet în ProSport

Urmareste CriticNational.ro pe FACEBOOK.COM

Distribuie articolele noastre si intra in comunitate. Daca ai un comunicat sau o stire, trimite-o acum pe [email protected]