Gratuităţi pentru turiştii care vizitează Oradea în 2022

Gratuităţi pentru turiştii care vizitează Oradea în 2022

Gratuităţi pentru turiştii care vizitează Oradea în 2022

Pentru al treilea an consecutiv, Oradea îşi întâmpină turiştii cu o serie de beneficii şi gratuităţi. Asociaţia pentru promovarea turismului din Oradea şi regiune (Visit Oradea), cu sprijinul Primăriei Oradea, în parteneriat cu OTL, instituţiile muzeale din oraş şi unităţile din industria ospitalităţii, reia campania „Oradea cu drag”, începând cu data de 15 aprilie 2022.

Prin intermediul acestei campanii, turiştii care vor fi cazaţi la una dintre unităţile de cazare din Oradea, pentru minimum 2 (două) nopţi consecutive, se vor putea bucura şi anul acesta de mai multe beneficii.

Totodată în perioada 28 martie – 8 aprilie, cafenelele, restaurantele şi unităţile de cazare din Oradea interesate să participe la campania „Oradea cu drag”, se pot înscrie la adresa de mail [email protected], în vederea acordării unor reduceri şi oferte atractive pentru turişti.

Printre beneficiile oferite turiştilor se enumeră:
1. Acces gratuit la obiectivele turistice aflate în administrarea Fundaţiei de Protejare a Monumentelor Istorice Bihor (Oradea Heritage):
Turnul Primăriei Oradea
Casa Darvas-La Roche
Templul Francmasoneriei Oradea
Sinagoga Neologă Sion
Sinagoga Aachvas Rein – Sinagoga Istoriei Evreilor din Oradea

2. Acces gratuit la toate secţiile muzeale care aparţin de Muzeul Ţării Crisurilor Oradea – Complex Muzeal:
Muzeul Ţării Crişurilor
Muzeul Oraşului Oradea – Cetatea Oradea;
Muzeul Memorial Aurel Lazăr;
Muzeul Memorial Ady Endre;
Muzeul Memorial Iosif Vulcan;

3. Transport gratuit pentru 24 de ore în întreaga reţea de transport public (OTL).

4. Reduceri atractive la cafenelele şi restaurantele partenere din Oradea.

Cum funcţionează aplicaţia oradealifenouveau.ro ?

Site-ul www.oradealifenouveau.ro asigură o comunicare transparentă între furnizorii de servicii şi oferă conectivitate directă între unităţile de cazare, muzee şi reţeaua de transport public (OTL).

Înregistrarea turiştilor, generarea codurilor de gratuităţi şi comunicarea dintre partenerii campaniei se va realiza prin intermediul acestui site.

Odată ce turistul este înregistrat în sistem, acesta va primi un mesaj prin email care conţine codul unic şi un cod QR. În baza acestui cod unic, turistul va avea acces la toate beneficiile campaniei. Un cod poate fi folosit o singură dată şi nu poate fi transferat, acesta fiind nominal.

Gratuitatea de 24 de ore pentru reţeaua de transport public din Oradea, se va putea activa de către turişti prin trimiterea unui SMS la un număr special OTL. Controlorii OTL, în caz de verificare, vor avea posibilitatea să verifice valabilitatea codului unic prezentat.

Aplicaţia respectă normele GDPR în vigoare.

Rezultate campanie 2021

3,114 turişti s-au bucurat în anul 2021 de beneficiile acestei campanii. Top trei cele mai vizitate obiective turistice – locul 1 ocupat de Casa Darvas-La Roche cu 940 de accese gratuite acordate, urmat de Muzeul Oraşului Oradea cu 778 accese gratuite, locul 3 fiind ocupat de Sinagogă Neologă Sion cu 772 accese gratuite. În ceea ce priveşte principalele oraşe din care provin turiştii care au beneficiat de aceasta campanie, primul loc este ocupat de Bucureşti, fiind urmat de Piteşti, Cluj-Napoca şi Timişoara.

Campania „Oradea cu drag” Ediţia a III-a se va lansa în 15 aprilie şi va fi valabilă până în 31 decembrie 2022. Mai multe detalii pe www.visitoradea.com/ro/blog/oradea-cu-drag sau la adresa [email protected] .


Urmareste CriticNational.ro pe FACEBOOK.COM

Distribuie articolele noastre si intra in comunitate. Daca ai un comunicat sau o stire, trimite-o acum pe [email protected]

loading...
Author: criticnational

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.