Skip to content
Critic National
Meniu
  • Home
  • Politica
  • Justitie
  • Social
  • Sanatate
  • Lifestyle
  • Fapt divers
    • Revista presei
  • Comunicate de presa
  • Anunturi
    • Afaceri, prestari servicii si firme
    • Agro si industrie
    • Animale de companie
    • Auto, moto si ambarcatiuni
    • Casa si gradina
    • Electronice si electrocasnice
    • Imobiliare
    • Locuri de munca
    • Mama si copil
    • Moda si frumusete
    • Timp liber, hobby, sport si arta
  • Contact
Meniu

ONG-urile sar în ajutorul DSP. Se pregătește un call center bazat pe voluntariat care va răspunde întrebărilor pacienților

Publicat: 05 august 2020

În fiecare situație critică societea civilă a reacționat și a oferit sprijin și ajutor. Așa se întâmplă și acum când DSP-urile sunt depășite de situație. ONG-urile s-au organizat și sar în ajutor. De data acesta nu este vorba despre măști și echipamente ci de un call center, bazat pe voluntari care să răspundă la telefoane celor care sună la DSP. Raluca Paraschiv, președinte Geeks for Democracy, a vorbit la TVR despre această inițiativă.

Raluca Paraschiv a explicat că voluntarii implicați în proiect preiau din apelurile DSP. Linia telefonică se adresează pacienților, persoanele care au un test pozitiv, persoanele care sunt contacți ai unui depistat pozitiv.

Urmează să preia apelul unul dintre voluntarii noștri foarte instruit și foarte empatic, pentru că empatia este o componentă importanta, să nu uităm că sunt oameni care se îngrijorează (…) Voluntarii vor înregistra datele persoanei respective, vor da informațiile pe care le vom avea de la specialiștii DSP, ca un fel de scenariu, pentru că sunt anumite proceduri care sunt stabilite deși ele nu sunt comunicate public foarte bine (…) Întrebările acestea pe care oamenii și le pun, la care noi să putem răspunde mai rapid,adeclarat Raluca Paraschiv.

Se dorește ca linia telefonică să funcționeze non-stop, dar acest lucru va fi posibil în funcție de numărul de voluntari care se vor implica. Persoanele care vor răspunde la telefoane vor fi instruite cu ajutorul unor scenarii realizate de reprezentanții DSP, pe baza experiențelor de până acum, a explicat președintele Geeks for Democracy.

Partea tehnică a call centeru-lui va fi activă începând de mâine, apoi urmează instruirea.

sursa: TVR

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

©2025 Critic National Toate drepturile, rezervate.