Administratorii aeroportului au dat vina pe numărul mare de turiști care au venit cu prea mult timp înainte de plecare pentru a-și face check-in-ul, potrivit Daily Mail. Pe de altă parte, pasagerii susțin că nimeni nu a venit să gestioneze cozile care s-au format.
Unul dintre călători a și notat în titlul unui video pe care l-a postat „La terminalul 2 de pe Heathrow nu există distanțare socială…sunt cozi lunigi și oamenii se împing unul în altul, unde e personalul care să facă ordine?”
Administratorii Heathrow au răspuns postărilor, afirmând că peste tot sunt indicații și semnalizări privind traseele, pentru ca în final să-și ceară scuze pentru neplăcerile create pasagerilor.
[wpcc-iframe id=”molvideoplayer” title=”MailOnline Embed Player” src=”https://www.dailymail.co.uk/embed/video/2215264.html” width=”698″ height=”573″ frameborder=”0″ scrolling=”no” allowfullscreen=”allowfullscreen”]
via: Realitatea.NET