Cerinte:
• preluarea şi înregistrarea rezervărilor facute la receptia hotelului sau a rezervarilor telefonice;
• primirea şi cazarea clienţilor;
• transmiterea catre clienti a detaliilor legate de amplasarea camerei, orele pentru servirea micului dejun si alte informatii utile;
• efectuarea documentelor de inregistrare a clientilor si inregistrarea datelor in sistemul informatic de gestiune hoteliera
• efectuarea formalitatilor la iesirea turistilor din hotel de la inregistrarea consumurilor specifice pe camera, la efectuarea facturilor pana la incasarea efectiva a contravalorii serviciilor;
• soluţionarea eficientă a tuturor solicitărilor turistilor;
• medierea conflictelor şi rezolvarea reclamaţiilor clienţilor;
• printarea rapoartelor necesare desfasurarii activitatii celorlalte departamente;
• pregatirea din timp a documentelor, listelor si cardurilor pentru camere, in cazul check-in-ului de grup;
• declararea oricaror modificari in rezervari pentru a fi actualizate si platformele online respective, raportarea no show-urilor;
• ambient exclusive informare si recomandare catre clienti;
• telefoane handy informare si recomndare catre clienti.
• confidentialitatea datelor cu caracter personal si a preturilor , precum si conditiilor de rezervare sau anulare a unei rezervari;
• inregistrarea si operarea in sistemele electronice a rezervarilor online;
• in cazul in care, pe timpul noptii se solicita pat suplimentar de catre un client walk-in este necesara pregatirea lui;
• au in subordine gestiunea barului pe timpul noptii, fiind atenti ca produsele din bar sa nu fie consumate sau deteriorate, fara achizitionarea lor;
• verificarea perimetrului hotelului si a sistemelor de incalzire, cel putin de 2 ori pe tura (in special in turele de seara).
Program de lucru:
24h lucrate cu 48 ore libere
Salariu motivant.
Posibilitati de promovare.
Detalii si date de contact: https://www.olx.ro/oferta/angajam-receptioner-resort-ambient-5-cristian-brasov-IDclSiN.html#8569bd12c5;promoted