Tot mai multe mame vor să își schimbe locul de muncă, impulsionate de perioada de pandemie în care au putut munci de acasă. Deja cererile s-au înmulțit pentru astfel de job-uri, așa că angajatorii au fost nevoiți să se adapteze. Ofertele de acest gen sunt reunite și pe o platformă făcută special pentru mame. Se naște astfel, spun specialiștii, un YouTube al mămicilor.
Ana Maria are doi copii, iar la finalul anului trecut și-a demisia. Programul de lucru era solicitant și nu mai avea timp pentru cei mici. Așa că a pus bazele unei asociații în educație, alături de alte 4 mame.
Până a pus pe picioare proiectul, a trecut însă prin multe provocări și a încercat și alte variante, inclusiv să lucreze cu jumătate de normă sau la distanță.
Totul poate fi mai ușor pentru mamele care își doresc să lucreze de acasă. Platforma „She is MOM” le ajută acum să își găsească fără efort o slujbă la domiciliu care să li se potrivească.
Platforma va fi disponibilă gratuit, începând din această săptămână.
Specialiștii în recrutare din piață se așteaptă ca, anul acesta, ponderea ofertelor de joburi de la domiciliu să se dubleze față de anul trecut, de la 0,4% din total la 0,8%.
sursa: http://stiri.tvr.ro/