Skip to content
Critic National
Meniu
  • Home
  • Politica
  • Justitie
  • Social
  • Sanatate
  • Lifestyle
  • Fapt divers
    • Revista presei
  • Comunicate de presa
  • Anunturi
    • Afaceri, prestari servicii si firme
    • Agro si industrie
    • Animale de companie
    • Auto, moto si ambarcatiuni
    • Casa si gradina
    • Electronice si electrocasnice
    • Imobiliare
    • Locuri de munca
    • Mama si copil
    • Moda si frumusete
    • Timp liber, hobby, sport si arta
  • Contact
Meniu

Vânzările de autoturisme ale Dacia au scăzut în S1 cu peste 46%, cele de vehicule comerciale cu 39%

Publicat: 20 iulie 2020

Vânzările Dacia au scăzut în primul semestru cu 46,6% pentru autoturisme, la 195.767 unități, de la 366.861 unități anul trecut, și cu 39,4% în cazul vehiculelor comerciale ușoare, de la 25.381 unități la 15.391 unități, conform rezultatelor grupului Renault comunicate luni.

În contextul pandemiei de Covid-19, Grupul Renault și-a suspendat vânzările și activitățile industriale în majoritatea țărilor începând cu jumătatea lunii martie și a înregistrat o scădere a vânzărilor cu 34,9%, până la 1.256.658 de unități, în prima jumătate a acestui an, pe o piață în scădere cu 28,3%, anunță compania. Scăderea volumului vânzărilor Grupului s-a datorat în principal expunerii sale în țările în care au existat norme stricte de izolare

În cazul vehiculelor electrice, volumele de vânzări ale mărcii Renault la nivel mondial au crescut cu 38%, cu peste 42.000 de vehicule vândute în prima jumătate a anului. În Europa, ZOE este cea mai bine vândută mașină electrică, înregistrând o creștere a vânzărilor care se apropie de 50%, de până la 37.540 de unități, și a atins un nivel record de comenzi în luna iunie, de aproximativ 11.000 de unități.

Înmatriculările Grupului s-au ridicat la 623.838 de vehicule, în scădere cu 41,8%, pe o piață care a înregistrat o scădere de 38,9%. Grupul și-a reînnoit cu succes toate modelele din segmentul B sub marca Renault (Clio, Captur și ZOE). Noul Clio a fost cel mai bine vândut vehicul din segmentul B în prima jumătate a anului în Europa, cu 102.949 de unități vândute.

În prima jumătate a anului, marca Dacia a înregistrat o scădere cu 48,1% a vânzărilor, ajungând la 161.334 de vehicule vândute, scăderea fiind determinată de prezența sa pe piața de retail care a fost puternic afectată de criza generată de pandemia de Covid-19.

În iunie, vânzările Grupului în Europa au crescut. Renault a înregistrat 10,5% cotă de piață (marcă lider), iar Dacia 3,5%.

În afara Europei, Grupul a fost afectat, în special, de scăderile înregistrate pe piețele din Rusia (-23,3%), India (-49,4%), Brazilia (-39%) și China (-20,8%).

 

 

sursa agerpres

sursa: TVR

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

©2025 Critic National Toate drepturile, rezervate.