1. Datele cu care aceştia figurează în R.N.E.P.;
2. Istoricul de domiciliu/reşedinţă
3. Istoricul actelor de identitate
Adeverinţele vor fi utilizate numai pentru a face dovada datelor înscrise pentru instituţii/persoane juridice de pe teritoriul ţării (exemple: Programul de reînnoire a parcului auto, casa de pensii (reducere varsta standard de pensionare-Legea 263 /2010 art.65 alin (5) cu modificările şi completările ulterioare, etc.)
Pentru obţinere adeverinţei, se depun următoarele documente:
– Cerere tip -(documentul este gratuit si poate fi procurat de la secretariatul S.E.I.P. sau poate fi descarcat de pe site-ul SPCLEP – http://www.ploiesti.ro/SPCLEP/)
– Copie carte de identitate (se va prezenta şi originalul, pentru conformitate);
– Document care să ateste plata taxei furnizare date (TAXĂ = 1 LEU/(pentru fiecare persoana pentru care se solicita date)- (beneficiar SPCLEP – CUI 17434519 – IBAN RO59TREZ52121G330800XXXX ), se poate achita si la casieria institutiei
– Dovada plăţii se face obligatoriu la depunerea documentelor
Depunerea documentelor se poate realiza astfel:
1. Titularul se poate deplasa la sediul S.P.C.L.E.P.-Ploiesti, Bulevardul Independenţei nr. 10, Secretariat Serviciul Evidenţă Informatizată a Persoanelor, cam. nr. 17 cu documentele enumerate mai sus,
sau
2. Toate aceste documente pot fi scanate/fotografiate şi transmise la adresa de e-mail: relaţiicupublicul@spclep-ploiesti.ro
În ambele cazuri, pentru ridicarea adeverinţei, titularul se va prezenta personal cu C.I. în original.
Programul Secretariatului S.E.I.P. – primiri /eliberări documente – este urmatorul:
– Luni 14 00 – 16 00
– Marţi 8 30 – 13 00
– Miercuri 8 30 – 14 30
– Joi 14 00 – 16 00
– Vineri 8 30 – 12 30
termenul de realizare este de:
– 10 zile de la data înregistrării cererii
Pentru datele referitoare la domiciliile avute de către persoana respectivă în România şi orice menţiune privind starea civilă, aflate în evidenţa acestuia, începând cu data de 1 ianuarie 2000- conform ORD DE URGENŢĂ (A) nr.97/2005 (REPUBLICATĂ) art 29 (1)
-20 zile de la data înregistrării cererii
Pentru datele referitoare la perioada anterioară anului 2000, termenul de comunicare este de maximum 20 de zile- conform ORD DE URGENŢÄ (A) nr.97/2005 (REPUBLICATÄ) art 29 (2)
RELAŢII PUBLICE