Skip to content
Critic National
Meniu
  • Home
  • Politica
  • Justitie
  • Social
  • Sanatate
  • Lifestyle
  • Fapt divers
    • Revista presei
  • Comunicate de presa
  • Anunturi
    • Afaceri, prestari servicii si firme
    • Agro si industrie
    • Animale de companie
    • Auto, moto si ambarcatiuni
    • Casa si gradina
    • Electronice si electrocasnice
    • Imobiliare
    • Locuri de munca
    • Mama si copil
    • Moda si frumusete
    • Timp liber, hobby, sport si arta
  • Contact
Meniu

Comunicat de presă – DTO Rally Team continuă lupta echipelor la Transilvania Rally

Publicat: 24 septembrie 2020
Comunicat de presă – DTO Rally Team continuă lupta echipelor la Transilvania Rally

Etapele Campionatului Naţional de Raliuri Betano au purtat echipajele pe probe speciale de asfalt şi macadam în cele patru raliuri desfăşurate până în prezent în acest sezon. Deşi un an cu incertitudini şi multe necunoscute, sportivii din cel mai important campionat de raliuri din România au concurat în Argeş, Braşov, Harghita, Sibiu şi Iaşi, urmând ca în acest weekend judeţul Cluj să fie gazda motorsportului.

Transilvania Rally are loc între 25 şi 26 septembrie pe probele speciale de asfalt din Munţii Apuseni, competiţia de lângă Cluj-Napoca fiind cunoscută pentru traseul de concurs tehnic, rapid şi foarte dificil. Cu opt probe speciale şi peste 130 de kilometri cronometraţi, cursa este cea mai lungă din 2020 şi se desfăşoară preponderent în coborâre, un factor care va spori spectaculozitatea, dar şi dificultatea.

Competiţia debutează cu startul festiv, programat joi seară, începând cu ora 19:30, pe esplanada dintre Cluj Arena şi Sala Polivalentă, ca mai apoi în următoarea dimineaţă echipajele să ia parte la sesiunea oficială de teste. Vineri, cele două treceri pe ‘Tarniţa’ şi parcurgerea pe noapte a probei ‘Făget’ vor fi adevărate provocări pentru echipaje, în timp ce sâmbătă sunt programaţi 77 de kilometri cronometraţi. ‘Dângău’ este regina raliului, cu 25 de kilometri rapizi şi tehnici, în timp ce proba ‘Floreşti’ va aduce motorsportul foarte aproape de Cluj Napoca. în final, competiţia e încheiată de un Power Stage de 12 kilometri, care parcurge zona Făget de lângă oraş.

DTO Rally Team revine în formulă completă la Transilvania Rally, acolo unde se va alinia la start cu 5 maşini de concurs.

Noutăţile încep cu principalul echipaj al grupării: Cristi Dolofan şi Petre Tobă vor concura, din nou, la bordul Citroen-ului C3 R5. A doua veste este dată de revenirea echipajului format din Bogdan şi Delia Năstase, care urcă iarăşi în maşina de concurs după participarea de la cursa de casă, Raliul Argeşului. În paralel, Dorin Banciu şi Ioana Stan continuă campania din 2020, în timp ce Eugen Cărăgui şi Robert Fus, dar şi Raul Badiu şi Rareş Fetean, revin după absenţele de la Raliul Iaşului.

Pentru Cristi Dolofan şi Petre Tobă, participarea cu Citroen-ul C3R5 de la Raliul Perla Harghitei Tess continuă cu o nouă prezenţă la bordul celui mai performant model al producătorului francez. Echipajul va reprezenta DTO Rally Team în lupta din cadrul clasei RC2, dar şi în vârful clasamentului general, obiectivul celor doi fiind să aducă maximul de puncte pentru echipă, dar şi spectacolul pentru fanii de pe margine.

„După ghinionul de anul trecut, în care am fost nevoit să abandonez din cauza unui incident pe etapa de legătură, revenim la Cluj cu Citroen-ul C3 R5. Suntem siguri că o să ne simţim bine pe probele speciale ale Transilvania Rally şi aşteptăm cu nerăbdare noua configuraţie a probei ‘Tarniţa’. Sunt curios şi de proba ‘Făget’, care este o noutate absolută pentru mine şi despre care am auzit multe de la colegii mei. Sperăm să aducem zâmbetul pe feţele fanilor prin derapaje şi spectacol pe probele speciale’ a spus Cristi înaintea startului în etapa de la Cluj-Napoca.

După absenţa de la Raliul Iaşului, Eugen Cărăgui şi Robert Fus revin în Peugeot-ul 208 R2 cu pofta şi dorinţa unui rezultat bun. Cei doi se vor lupta în cadrul clasei RC4 pentru un nou podium şi speră să aibă o cursă în care să arate ritmul care i-a consacrat. ‘Îmi face plăcere să merg la Cluj. Cred că tuturor ne face plăcere, deoarece este un raliu foarte frumos, organizat bine şi cu oameni minunaţi. Probele sunt frumoase şi abia aştept să concurăm pe ele, deşi ‘Tarniţa’ nu este neapărat pe placul meu.’ a spus Eugen în timpul recunoaşterilor pentru Transilvania Rally 2020.

Revenit de pe probele Campionatului Mondial de Raliuri pentru Juniori, Raul Badiu va prelua comenzile modelului Sandero într-un un nou parcurs pentru victoria în Cupa Dacia. Alături de Rareş Fetean, pilotul DTO Rally Team ţinteşte maximul în cupa monomarcă unde s-a impus în primele trei curse ale sezonului.

În cadrul clasei 11, campionii categoriei din 2019, Bogdan şi Delia Năstase, revin în maşina de concurs alături de echipă pentru etapa clujeană. Cei doi vor ţinti un nou podium, după cel de la Raliul Argeşului, singura cursă la care echipajul a participat în acest sezon. Totodată, Dorin Banciu şi Ioana Stan se vor duela în aceeaşi categorie pentru acelaşi podium, într-o cursă care se anunţă dificilă prin prisma celor nouă echipaje prezente la start, un număr record pentru 2020.

În sezonul 2020, echipajele DTO Rally Team au alături o serie de parteneri puternici: Dolo Trans Olimp, Trust Motors – Importator Peugeot, Citroen şi DS Automobile, Vilma, Catena, Tellur, Total, Oscar Downstream şi HidroGaz.

Rareş Fetean
rares.fetean@gmail.com

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

©2025 Critic National Toate drepturile, rezervate.