Skip to content
Critic National
Meniu
  • Home
  • Politica
  • Justitie
  • Social
  • Sanatate
  • Lifestyle
  • Fapt divers
    • Revista presei
  • Comunicate de presa
  • Anunturi
    • Afaceri, prestari servicii si firme
    • Agro si industrie
    • Animale de companie
    • Auto, moto si ambarcatiuni
    • Casa si gradina
    • Electronice si electrocasnice
    • Imobiliare
    • Locuri de munca
    • Mama si copil
    • Moda si frumusete
    • Timp liber, hobby, sport si arta
  • Contact
Meniu

Comunicat de presă – PER sector 3

Publicat: 21 septembrie 2020
Ecologiştii din sectorul 3 construiesc spaţii individuale de parcare a bicicletelor

Ciclismul urban este o modalitate de transport nepoluant, care trebuie să beneficieze de o mai mare atenţie, în contextul măsurilor pe termen mediu şi lung privind protecţia climei, reducerea zgomotului şi gestionarea calităţii aerului. Ciclismul este un subsistem al traficului nemotorizat şi al doilea ca importanţă pentru „mobilitatea locală”.

Ciclismul reprezintă o modalitate esenţială de a reduce ambuteiajele în trafic, prin înlocuirea călătoriilor urbane motorizate pe distanţe scurte. O creştere semnificativă a ponderii ciclismului în cota modală poate contribui, de asemenea, la îmbunătăţirea calităţii aerului şi poate permite economisirea de fonduri – care altfel ar fi alocate pentru construcţia de noi drumuri sau pentru extinderea celor existente.

Fiecare persoană care merge cu bicicleta şi, prin urmare, foloseşte automobilul mai puţin economiseşte bani prin evitarea costurilor cu combustibilul şi parcarea. Mai mult, starea de sănătate a cetăţenilor se va ameliora prin mersul regulat cu bicicleta. Mersul cu bicicleta poate asigura, de asemenea, o modalitate de deplasare independentă pentru cei care nu au acces la automobile, în special copiii.

„O persoană care nu practica deloc activităţi sportive, dar care începe să meargă cu bicicleta 30 de minute pe zi în mod regulat, se va bucura de beneficiile pe care sportul zilnic le are asupra sănătăţii”, susţine Victor Pântea, candidat la Consiliul Local al sectorului 3.

Pentru a contracara problemele traficului din Bucureşti, administraţia locală ar trebui să încurajeze mai mult folosirea mijloacelor de transport nemotorizate cum ar fi bicicleta.

Alături de traficul pietonal, ciclismul urban este o modalitate de deplasare ecologică, benefică pentru sănătate şi care nu generează poluare sau zgomot. În acest context, ar trebui acordată mai multă atenţie proiectării infrastructurii de ciclism – pentru că, dacă ne dorim mai mulţi biciclişti pe străzile oraşului nostru, atunci trebuie să le asigurăm o infrastructură adecvată, rapidă şi sigură.

În plus, parcarea bicicletelor trebuie şi ea supusă atenţiei deoarece în prezent, proprietarii de biciclete reuşesc să le parcheze fie în scara blocului, fie în casă, limitând şi mai mult spaţiul mic din apartamente, fie în stradă, expunându-le la intemperii sau furturi.

„Zilnic au loc zeci de furturi de biciclete, multe chiar din scara blocului, iar proprietarii au şanse minime să-şi mai recupereze mijlocul de transport preferat”, declară candidatul la Consiliul Local al sectorului 3 din partea PER, d-nul Victor Pântea.

Ecologiştii din sectorul 3 vin cu o soluţie viabilă pentru sectorul 3 : Parcarea de tip container.

Ne dorim să le oferim bicicliştilor soluţii moderne de depozitare a bicicletelor, adaptate unei capitale europene. Am propus amenajarea unor locuri de parcare peste noapte sau peste iarnă a bicicletelor, în locuri civilizate şi de proximitate. Spre exemplu, containerele modulare, care au acces individual şi presupun un loc rezervat anual în schimbul unei taxe modice.

Avantajele implementării proiectului „Parcarea Container”:
– proximitate: acestea vor fi amplasate lângă blocurile cetăţenilor;
– siguranţă: accesul va fi acordat doar în baza unei cartele de acces şi vor exista camere de supraveghere;
– asociaţiile de locatari care vor permite amplasarea acestor containere, vor beneficia de pe urma panourilor solare ce pot fi amplasate pe acoperişul acestor module.

„În concluzie, unităţile administrative ale unui oraş responsabile pentru planificarea spaţială, construcţia şi întreţinerea drumurilor, precum şi pentru marketingul şi promovarea oraşului trebuie să trateze bicicleta drept un mijloc de transport egal cu automobilele şi transportul public”, este de părere Victor Pântea.

Partidul Ecologist Român are un plan îndrăzneţ pentru Bucureşti: Bucureşti ECO City. Ne dorim, la fel ca toţi locuitorii Capitalei, să transformăm oraşul în cel mai scurt timp posibil.

Avem nevoie alături de noi de cât mai mulţi oameni care vor să se implice în schimbarea României! Hai alături de noi şi votează candidaţii PER – Partidul Ecologist Român pentru Sectorul 3 la alegerile din 27 Septembrie!

Este nevoie să facem alegeri diferite de cele de până acum. Pentru că ne dorim rezultate.

Bucureştiul are nevoie de noi, Ecologiştii!

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

©2025 Critic National Toate drepturile, rezervate.