În perioada 21 octombrie – 3 noiembrie 2020, persoanele fizice/juridice autorizate, delegaţii notariali, executorii judecătoreşti şi cetăţenii pot depune on-line cererea de înscriere, recepţie sau avizare, însoţită de înscrisul prin care se constată actul sau faptul juridic a cărui inscriere este solicitată sau, după caz, de înscrisul pentru care se solicită recepţia sau avizarea.
Cetăţenii pot solicita on-line extrase de carte funciară pentru informare şi extrase de plan cadastral pe ortofotoplan accesând https://epay.ancpi.ro/ sau prin intermediul persoanelor fizice/juridice autorizate sau a birourilor notariale.
De asemenea, stadiul soluţionării cererilor/dosarelor înregistrate în aplicaţia informatică poate fi consultat accesând site-ul www.ancpi.ro, secţiunea „Urmărire cerere RGI”.
Solicitanţii pot primi informaţii referitoare la serviciile oferite prin e-mail sau accesând site-ul OCPI Dolj (www.ocpidolj.ro), dar şi prin intermediul liniilor telefonice, care vor funcţiona de luni pâna joi în intervalul orar 08.00 – 16.30 şi vineri între orele 08.00-14.00.
În perioada menţionată, audienţele vor fi acordate telefonic, prin e-mail sau prin sistem de videoconferinţă (utilizând serviciul gratuit Google Meet).
Numerele de telefon şi adrese de e-mail destinate beneficiarilor serviciilor oferite de OCPI sunt următoarele:
Telefon centrală: 0251413128, 0251414286
Telefon relaţia cu publicul: 0251413129
Telefon relaţia cu birourile notariale: 0251411708
Fax: 0251418018
Fax pentru birouri notariale: 0251411646
Toate aceste măsuri au scopul de a proteja publicul şi salariaţii, în egală măsură.
Purtător de cuvânt: Veronica POPESCU