Comunicat de presă – Universitatea “Babeş-Bolyai”, Cluj-Napoca

Studenţii Facultăţii de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor din cadrul Universităţii Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca (UBB-FSEGA) au participat în perioada 5-7 octombrie 2020 la concursul internaţional “Virtual Case Competition”. Evenimentul a fost organizat în mediul online de Universidad Panamericana din Mexic.

Studenţii clujeni au obţinut două prezenţe în finala mare a competiţiei, clasându-se în final cu echipa lor pe locul doi şi locul trei al competiţiei, respectiv câştigând un premiu special pentru performanţe extraordinare în secţiunea de întrebări şi răspunsuri.

În perioada 5-7 octombrie 2020 a avut loc concursul internaţional intitulat “Virtual Case Competition”, organizat de Universidad Panamericana din Guadalajara, Mexic, la care au participat la 17 echipe studenţeşti de pe continentul american, european şi asian, reprezentând universităţi de top în domeniul economic.

Competiţia a constat în două runde de rezolvare de studii de caz, urmate de câte o rundă finală. Echipa din Cluj-Napoca a fost alcătuită de studenţii Farkas-Hegyi Beatrix (Management, LM, anul III), Gyorgy Akos (Finanţe şi Bănci, LM, anul II), Izsak Reka (Finanţe şi Bănci, LM, anul III) şi Tiboldi Dorka (Informatică Economică, LM, anul III). Echipa UBB a fost coordonată de prof. univ. Szasz Levente, conf. univ.Gyorfy Lehel-Zoltan şi lect. univ. Racz Bela-Gergely.

În cadrul competiţiei organizatorii au format în mod aleatoriu pentru fiecare rundă echipe mixte cu studenţi de la diferite universităţi participante. Echipele internaţionale formate în acest fel au avut la dispoziţie 15 ore să se cunoască şi să dezvolte soluţiile lor în fiecare rundă. Clasările obţinute de echipe au fost transformate în puncte, aceste puncte fiind atribuite fiecărei universităţi reprezentate de membrii echipelor mixte.

În prima rundă, participanţii au trebuit să dezvolte o strategie de vânzări online la nivel naţional şi internaţional pentru un producător local de mobile de lux. În această rundă toţi membrii echipei din Cluj au terminat pe locul trei al grupelor.

În cea de-a doua rundă, participanţii au avut sarcina de a elabora o strategie pentru compania YouTube pentru consolidarea poziţiei acesteia pe piaţa din America Latină. Studenţii clujeni au avut rezultate remarcabile în această rundă: Farkas-Hegyi Beatrix – primul loc în grupă, Gyorgy Akos – locul doi în grupă, Izsak Reka – primul loc în grupă, Tiboldi Dorka – locul patru în grupă.

Datorită acestor rezultate, cei doi studenţi de pe primul loc al grupelor de calificare au câştigat dreptul de a concura în finala mare a competiţiei, unde Reka Izsak şi echipa sa au reuşit să se claseze pe locul doi, iar Beatrix Farkas-Hegyi şi echipa sa au obţinut locul trei. De asemenea, datorită performanţei remarcabile în secţiunea de întrebări şi răspunsuri, Izsak Reka a câştigat şi un premiu special individual (“Extraordinary Q&A Performance”).

Pe baza însumării punctajelor individuale, concursul a fost câştigat de Universitatea Americană din Beirut, urmată de HEC Montreal pe poziţia a doua, respectiv City University of Hong Kong pe treapta a treia.

Direcţia Comunicare şi PR a UBB


Urmareste CriticNational.ro pe FACEBOOK.COM

Distribuie articolele noastre si intra in comunitate. Daca ai un comunicat sau o stire, trimite-o acum pe [email protected]

loading...

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scroll to Top