Spaţiul de birouri de închiriat ideal pentru compania ta – ce criterii trebuie să îndeplinească?

Abundenţa de spaţii de birouri existenţa pe piaţă la acest moment pune în încurcătură pe cei care doresc să închirieze un astfel de spaţiu pentru angajaţi. Cei care caută să îşi schimbe sediul firmei într-o clădire de birouri, să se extindă, să se mute undeva mai la centru, angajaţilor să le vină mai uşor să ajungă la serviciu cu un mijloc de transport în comun sau să găsească mai uşor o cafenea unde să poată purta o discuţie liniştită cu un partener de afaceri, au la dispoziţie un site de specialitate unde pot găsi un astfel de loc.

Nu numai firmele mari şi corporaţiile au acces la clădirile de birouri actuale, ci şi chiriaşii mai mici. Acum nu mai este necesar ca potențialii clienți să ia la pas tot oraşul pentru a pune în aplicare planurile de dezvoltare a afacerii, ci pot intra pur şi simplu pe internet unde vor găsi spaţii şi clădiri de birouri pe care le pot închiria într-un mod simplu şi fără bătăi de cap.

Clasificarea spaţiilor de birouri – cum te ajută să găseşti locaţia ideală?

Spaţiile de birouri se clasifica în trei mari categorii importante:

  • clădirile de birouri din clasa A;
  • clădirile de birouri din clasa B;
  • clădirile de birouri din clasa C.

Aceste clădiri de birouri sunt clasificate conform standardului BOMA, conform căruia clădirile de birouri din clasa A:

  • au o suprafaţă totală de minim 5000 mp şi o suprafaţă închiriabilă pe nivel de minim 1000 mp;
  • au minim 1 loc de parcare la 70-150 mp inchiriabili;
  • au o poziţie ultracentrală cu o vizibilitate foarte bună, accesibilitate auto şi mijloace de transport la comun;
  • cablaj integral de date şi voce, o bună conexiune de internet şi un contract foarte bun de servicii de telefonie;
  • finisaje de bună calitate, moderne şi rezistenţe în timp;
  • o înălţime pe fiecare nivel de minim 2.7 metri;
  • o podea înălţată şi tavan fals;
  • lifturi cu o perioadă de aşteptare de 30 de secunde maxim;
  • climatizare;
  • încălzire şi ventilare;
  • sistem de monitorizare al clădirii;
  • servicii de pază şi protecţie, de întreținere şi curăţenie;
  • restaurant, cantină, farmacie (opţional).

În cazul clădirilor încadrate în clasa B, acestea vor îndeplini toate cerinţele clădirilor din clasa A, cu maxim 2 excepţii, iar clădirile din clasa C sunt cele care îndeplinesc mai puţine cerinţe din categoria celor de clasa A.

Cei mai mari şi mai importanţi dintre chiriaşi, firmele care se arată interesate să închirieze clădiri de birouri din clasa A includ:

  • firmele de IT;
  • firmele care asigură servicii de call center;
  • firmele de telefonie;
  • băncile;
  • companiile imobiliare;
  • firmele de traduceri;
  • firmele de copywriting;
  • firmele de consultanţă financiară.

Urmareste CriticNational.ro pe FACEBOOK.COM

Distribuie articolele noastre si intra in comunitate. Daca ai un comunicat sau o stire, trimite-o acum pe [email protected]

loading...

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scroll to Top